·  TEL. 93 665 61 99 · EMAIL a8037929@xtec.cat

FRUITA A L'ESCOLA.

09-01-2017

Benvolgudes famílies de primària,

Dins del Pla de consum de fruita a les escoles, els dies que repartirem fruita a l'hora de l'esbarjo seran, dimarts 10, dimecres 11, dijous 12 i divendres 13 de gener. Aquesta vegada ens han portat: poma, pera i pastanaga.

La fruita es repartirà entre els nens/es perquè es consumeixi durant l'esmorzar dins del recinte escolar. Per això, aconsellem que durant aquests quatre dies els alumnes no portin esmorzar o el portin més petit.

Els objectius són:

- Oferir fruita gratuïta en els esmorzars dins del centre escolar.

- Informar sobre els beneficis de l'increment del consum de fruita i verdura i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.

- Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments menys qualitat nutricional.

Atentament,

Xarxes socials: