·  TEL. 93 665 61 99 · EMAIL a8037929@xtec.cat

Fruita a l'escola

Mengem fruita a l'escola.

19-01-2016

Durant aquest curs 2015/2016 continuarem amb el Pla de consum de fruites a les escoles, financiat per la Unió Europea i el Departament d'Agricultura.

Aquest mes de gener, els dies 19, 20 i 21 (mandarina, pera, poma, respectivament).

La fruita es repartirà entre els nens/es perquè es consumeixi durant l'esmorzar dins el recinte de l'escola. Per això, aconsellem que durant aquests tres dies els alumnes no portin esmorzar o el portin més petit.

Els objectius són:

• Oferir fruita gratuïta en els esmorzars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de l'increment del consum de fruita i verdura, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat...
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Xarxes socials: