·  TEL. 93 665 61 99 · EMAIL a8037929@xtec.cat

Repartiment de FRUITA a l'escola.

15-11-2016

Dins del Pla de consum de fruita a les escoles, els dies que repartirem fruita a l'hora del esbarjo seran, dimarts 15, dimecres 16 i dijous 17 de novembre. Aquesta vegada ens portaran: poma vermella, clemenules, raïm i pera blanquilla, però no especifiquem quin dia repartirem què, perquè s'haurà de repartir primer el que arribi més madur.

La fruita es repartirà entre els nens/es perquè es consumeixi durant l'esmorzar dins del recinte escolar. Per això, aconsellem que durant aquests tres dies els alumnes no portin esmorzar o el portin més petit.

Els objectius son:

- Oferir fruita gratuïta en els esmorzars dins del centre escolar.

- Informar sobre els beneficis de l'increment del consum de fruita i verdura, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.

- Proposar el consum de fruites comm una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Xarxes socials: